Pagina's

29 jan 2011

Beer Bartje

Ik heb m af hoor,met broekje en al!!
Hier is ie dan de cursusbeer van afgelopen weekend,en ik heb m Bartje genoemd.

Ik vind het echt wel een jongetje,wat vinden jullie?
Van de week was ik ook nog even bij een vriendin op bezoek en ze had een superleuk idee voor een kaart,dus thuisgekomen ben ik daar meteen mee bezig gegaan en dit is het resultaat  (bedankt Jacq!)                        

Een tijdje geleden zag ik bij Scraplenet een glazenpot met speldenkussen tutorial en aangezien ik van klein houdt heb ik een mini potje gepakt en daar een speldenkussentje op gemaakt.Nog wat leuke dingetjes erbij gezocht om te versieren en klaar is kees!Toen zag ik ook nog ergens anders een leuk idee voor een naaldenmapje en die heb ik er maar meteen bijgemaakt in dezelfde kleur.Past er goed bij toch?      

Bedankt allemaal voor de tips over het toevoegen van meer foto's,het is zoals jullie zien gelukt!!
Dat was het weer kwa nieuwtjes.
Iedereen een superzonnig fijn weekend toegewenst!!

Lieve groetjes!
Esther

7 opmerkingen:

  1. super!!leuk zo klein , dat verweerde label erop is ook geweldig.
    Wat maak je een leuke dingen ben meteen volger bij je geworden..had je dat naaldenmapje toevallig ook bij mij gezien? Ik heb er vrijwel tegelijk met de spelden potten een gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ingrid

    Een echte BARTJE. ik bid niet veur brunne boonn.
    Toppie.

    Liefst Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Esther,
    Wat is Bartje mooi geworden en het broekje past hem perfect !
    De zelfgemaakte kaart is ook geweldig, je moet maar op het idee komen hé ?
    Ik mail je vandaag of morgen nog terug met meer....
    Fijne zondag gewenst en tot mails.
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bartje is erg leuk geworden, net als je naaldenmapje en speldenkussen! groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay meis,

    Wat een schatje is je nieuwe beertje geworden ...
    En je naaldenmapje met speldenpotje zijn super!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,

    Ik vind Bartje heel leuk geworden.
    Mijn beer is intussen ook klaar alleen weet ik nog niet of hij/zij een broek of een jurkje aan krijgt.

    groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther,

    Zo te zien ben je weer lekker bezig . Gelukkig maar weer. Je maakt weer zulke schattige prulletjes. En zo origineel. En Bartje niet te vergeten, Deze beer past echt bij jou en je interieur. Mijn complimenten hoor.

    groetjes en nog een fijn weekend: Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen