Pagina's

4 jan 2011

Eerste berichtje...

Een beetje laat maar net zo gemeend,iedereen een geweldig creatief,gezond,gelukkig en goed nieuwjaar gewenst!!!
Helaas voor mij begint het jaar niet zo goed,misschien heb ik het niet eerder verteld maar sinds ruim 3 jaar weet ik dat ik de ziekte MS(multiple sclerose)heb en dat brengt heel wat onzekerheid en tijden van uitval met zich mee.Zo ook nu want ik heb weer een aanval ervan,waardoor ik geen of een naar gevoel heb over mijn hele lichaam.Het is moeilijk te beschrijven,maar het lijkt nog het meest op het tintelen als je met je handen een tijd in de koude sneeuw hebt gezeten en erna je handen weer ontdooien,het prikkelt en voelt of je handen in brand staan,heel vervelend dus.Andere delen van mijn lichaam voel ik helemaal niet,ook erg lastig...Dat betekend voor mij nu dat ik bijna niet kan hobbyen.
Ik zou ervoor kunnen kiezen weer het ziekenhuis in te gaan voor een prednisonkuur,maar ik wordt daar altijd zo ziek van,dat als het even niet perse hoeft,ik liever niet ga.Ik hoop eigenlijk dat deze aanval vanzelf weer voorbij trekt.
Ik begin wel meteen met negatief nieuws,sorry allemaal...maar soms moet je je hart even luchten en vandaar dit stukje,ik hoop niet dat jullie het erg vinden.

De vakantie was overigens wel heel erg fijn en gezellig! We hebben samen erg genoten van de sneeuw en de natuur,wat een winterwonderland was het zeg!!!Super,zo in Nederland op wintersport...:O)
Ik hoop dat ik gauw weer kan hobbyen zodat ik weer nieuwe creaties kan showen,maar voor nu lukt het helaas niet,dus lees ik gewoon heerlijk blogjes met nieuwe ideeen van anderen.
Iedereen een fijne week gewenst!!

Lieve groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Hè Esther, wat vervelend voor je dat je het nieuwe jaar zo moet beginnen! Houd je goed hè? Nog een paar weekjes en dan hebben we een gezellig weekend!
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Esther,
    ich wünsche Dir ein gutes Neues Jahr und viel Glück, Zufriedenheit und vor allem Gesundheit
    gute Besserung und liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Esther,

    Had natuurlijk al veel eerder even wat van me moeten laten horen! Een nare periode heb jij al achter de rug en nu nog meer van dat! Ik hoop dat je echt even heel erg hebt kunnen genieten van de feestdagen, dat heb je dubbel en dwars verdient!!!

    Liefs,
    Vivianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Esther.

    jeetje ik schrik van je berichtje. maar nu ken ik je eingelijk ook niet, ik ben bij jou geweest in rotterdam, en heb een leuk patroontje bij je gekocht,jou mooie speldenkussen. ( moet hem nog maken:-) )
    ik was even aan het neuzen op het internet, en kwam jou blog tegen. maar het begin vind ik niet zo leuk om te lezen.

    Ik wens je heel veel sterkte. in de hoop dat het heel gauw weer beter met je gaat.

    heel veel liefst, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Esther,

    Meisje ik heb je verhaal gelezen..wat zal je het er moeilijk mee hebben..en voor iemand die graag knutselt is het misschien nog wl erger..meisje toch.
    Een slecht begin van 2011..maar ik hoop dat het vanzelf weer een beetje beter met je zal gaan..zoals je zelf al zegt..

    Ik wens je heel veel sterkte en veel liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen