Pagina's

25 jan 2011

Terug van de weekendcursus bij Jookies

Ik ben er weer...
Vrijdagavond vertrok ik naar Neede,toch nog wel een eind rijden,ongeveer 2 uur en 20 minuten,dus
ik was wel moe toen ik aankwam.Gelukkig kon ik bij Joke overnachten zodat we de volgende dag om half 10 konden beginnen aan de cursus.Er waren nog 2 andere dames en na een kennismaking en een heerlijk kopje thee zijn we aan de slag gegaan.Tegen het middaguur hadden we de beren getekend op de stof en geknipt liggen.

Toen konden we genieten van een heerlijk kopje bospaddelstoelensoep(leuk scrabble woord...)en een heerlijke lunch met broodjes en diverse beleg.
(ik wilde een foto uploaden maar die doet het niet,grrrrrrr)

Erna weer verder gegaan en een heel stuk genaait aan de beer.
Na een goede nacht slapen in Jokes supergezellige logeerkamer,een kop thee en een verse witte boterham kon ik de volgende dag weer verder gaan en gelukkig hebben we allemaal onze beer zover af gekregen dat we m mee naar huis konden nemen.Helaas is mijn groepsfoto mislukt dus die kan ik niet laten zien.
Om 6 uur toch weer de spullen gepakt en richting huis gereden.
De beer is nog niet af,die moet ik nog oud maken en ik ben een broekje aan het breien,
dus die foto's komen nog.
Gelukkig heb ik het allemaal gered...poeh!
Mijn handen doen nog steeds zeer en helaas bleef de darmkramp aanhouden,maar ik heb een supergezellig weekend gehad!!!
Joke,enorm bedankt voor de supergoede verzorging!!dikke kus!

Ik ga zo nog even proberen meer foto's te uploaden maar nu lukt het even niet,sorry,sorry!
Tot snel,dan zal ik m'n beer showen...:O)

Lieve groetjes,
Esther

2 opmerkingen:

  1. Hi Esther,
    Ik ben heel blij dat je toch een fijn weekend hebt gehad en dat je bijna een beertje afgewerkte hebt.....
    Natuurlijk ben ik heeeeeel benieuwd naar je laatste modelletje :o-)
    Tot mails en slaap zacht !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was reuze gezellig. Jammer dat mijn foto's zijn mislukt maar gelukkig kan ik nog bij jou kijken.

    BeantwoordenVerwijderen