Pagina's

5 feb 2011

Beren en poppenbeurs Noordwijkerhout

Morgen is de Beren,poppen en miniaturen beurs in Noordwijkerhout.Normaal ga ik daar altijd zelf staan met mijn beertjes,maar dit jaar lukte dat niet in verband met de storing in m'n handen.Dus heb ik besloten om dit jaar geen stalletje te huren.Vorig jaar werd ik een dag voor de beurs met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hebben 3 lieve vriendinnen(Barbara,Else en Saskia)mijn stalletje bemand,dus toen was ik er helaas ook niet,maar hebben een aantal van mijn creaties wel hun weg naar een ander huis gevonden.
Ik ben nog steeds wel van plan om morgen te gaan kijken gewoon als bezoeker dit keer,maar helaas heb ik nu ook een aanval op mijn ogen gekregen (ja het houdt maar niet op,maar we blijven geloven in betere tijden)waardoor ik beter geen auto kan rijden,super lastig...heb je een auto en rijbewijs en dan kan je nog niet komen waar je wil.....
Hopelijk is er morgen iemand die me erheen wil rijden zodat ik toch even een bezoekje kan brengen,ik ga vandaag nog even op zoek naar een 'designated driver'...:O)
Else en Barbara staan er ook en Jacqueline Bakker van Buck bears,dus het wordt vast heel gezellig.
Hopelijk lukt het om er te komen.Wordt vervolgd....

Lieve groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. ich drücke Dir die Daumen, dass es besser wird! Hoffentlich findest Du jemanden, der Dich fährt!
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende
    liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther,
    Wat leuk dat ik jou tref op Blogspot.
    Ik weet niet of je me via mijn blog herkend, maar ik heb een aantal keer naast je gestaan op Ahoy.

    Wat een super mooie blog heb je en wat een prachtige beren maak je toch.

    Heel veel succes en ik ga je zeker volgen.

    Groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Esther,
    Ik hoop dat je morgen met iemand kunt meerijden zodat je toch naar de beurs kunt gaan.
    In alle geval zal voor je duimen !
    Tot mails en lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi esther,

    Ik heb je gevonden, het was weer ouderwets gezellig gisteren effe bijkletsen.
    Wat heb je een leuk blog zeg.
    Ik ga dit ook proberen, ik hoop dat je me nog wilt helpen als ik er niet uit kom.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen