Pagina's

8 feb 2011

Beursbericht

Daar ben ik eindelijk,ik was mijn "draadje"kwijt waar je foto's mee op de computer kan zetten ,en ik wilde natuurlijk wel foto's bij m'n logje kunnen zetten,maar ik heb m weer gevonden...:O) Gelukkig heb ik vervoer gevonden, zodat ik toch nog even kon genieten van een middagje
beurs.
De beurs was een stuk kleiner dan het altijd is geweest,dat was jammer maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb lekker staan beppen en natuurlijk ook nog wat gekocht.
Eerst ben ik bij Jacqueline langsgeweest,die had nog een paar haasjes,beertjes en muisjes over in de schilderijlijst.

Toen bij Barbara ,Else en Saskia langs(die stonden met de rug naar Jacqueline toe)


Erna even langs Probeer voor een lapje.Helaas niet gevonden wat ik wilde,want ze hebben niet de hele voorraad lappen mee,dat kan natuurlijk ook niet voor elke wat kleinere berenbeurs.
Toen langs Thread teds en lekker staan kletsen met een aantal mensen.
En toen zag ik de kraam van Willy bear.Ik heb tijdens de Ahoy een keer naast haar gestaan en dat was heel gezellig.Ik vind haar kraam zo stijlvol,helemaal mijn smaak!


En ik kon het dus niet laten een pakketje bij haar te kopen van deze snoepies!
Zijn ze niet superleuk?
Bij elkaar een superleuke middag dus.Moe maar zeker voldaan ging ik om half 5 weer naar huis.
En nu aan de slag natuurlijk,alle ideeen die ik heb opgedaan proberen om te zetten in daden...:O)

Lieve groetjes
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten