Pagina's

23 jul 2016

Kleine pootje en verdriet



Ik had vorig bericht gezegd dat ik even met wat anders bezig was en dat het met kleine pootjes te maken had.
Ik wilde sinds de dood van Pebbles ons geliefde teckeltje toch heel graag weer een teckeltje.
Dus toen ik een kortharig dwergteckeltje te koop zag hier redelijk in de buurt, wilde ik graag kijken
en besloten mijn zoon en ik dat we graag dit pupje wilden.
Ze was toen pas 5 weken dus we moesten nog even wachten.
Afgelopen maandag konden we haar dan eindelijk ophalen, Bluebell noemden we haar.

Helaas ging het niet goed, ik noem even geen details, maar we hebben haar terug moeten brengen.
Wat een desillusie en verdriet !!
We hadden hier zo naartoe geleefd en sneller dan we verwacht hadden hecht je je toch aan zo'n klein hondje.
Ik ben even de weg kwijt en de zin om te handwerken is ook even weg...


Lieve maar ook verdrietige groetjes,
Esther

2 opmerkingen:

  1. Hallo Esther,

    wat naar voor jullie. Ik bel je binnenkort even. We zijn net 2 dagen terug in Nederland. Tot snel.

    knuffel van Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een teleurstelling voor jullie! Veel liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen