Pagina's

9 jul 2016

Uitslag Give Away

Sorry dat het even een dagje later is, er kwam gisteren even wat tussen.
Allebei hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties!
Maar nu dan toch de uitslag.
Het hart is gewonnen door:
                                                       AURORA van de blog Kleine Vingers

Hartelijk gefeliciteerd!!
Wil je me even je adres sturen naar mijn mailadres (staat in de zijbalk)?

Wel jammer dat er maar 2 mensen hebben gereageerd, ik zou gaan denken dat hetgeen ik gemaakt heb niet leuk genoeg is om mee te doen....:O(
Voorlopig maar even geen give away meer.

Ik ben nog met van alles en nog wat bezig, maar momenteel ben ik even niet zo met mijn gedachten bij handwerken en dat komt door kleine pootjes....beetje geheimzinnig maar ik zal er zeker over bloggen binnenkort....nog even geduld.

Lieve groetjes,
Esther
                                                  

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb, ik heb je een mail gestuurd met mijn adres. Hartelijke groeten Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan Aurora, veel plezier met het mooie hart!!
    Misschien volgende keer meer geluk voor mij, wie weet!
    Vriendelijke groetjes
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hart is vandaag aangekomen, wat ruikt het heerlijk naar lavendel. Groeten Aurora

    BeantwoordenVerwijderen