Pagina's

21 aug 2016

Verder



Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes op mijn vorige blogpost over het pupje wat helaas terug moest, dat doet wel goed als mensen zo meeleven!
Ik vond t allemaal erg moeilijk, ik had zo uitgekeken naar weer een hondje!
Maar helaas het mocht niet zo zijn.
Vooral moeilijk omdat diverse mensen om me heen ook black en tan teckelpups namen en het bij mij dus niet goed afliep.
Maar goed ik sluit voorlopig het hoofdstuk nieuwe hond af.
Ik ben op t moment 2 middagen in de week een revalidatie traject aan het doen en dat is best pittig.
De bedoeling is om te kijken of ik mijn conditie kan verbeteren of in ieder geval te houden zoals die nu is en niet achteruit te gaan.
Hopelijk lukt dat want ik merk dat ik wel achteruit ga, dat hoort wel bij MS natuurlijk maar als je zo lang mogelijk een redelijke conditie kan behouden is dat toch wel erg fijn.

Op hobby gebied heb ik even stil gestaan maar nu toch de breinaalden weer es opgepakt en ben de bovenstaande trui/jurk aan het breien, het gaat best weer snel, het is geen moeilijk patroon maar wel superleuk.




Maar ik kan niet zo goed met een project alleen bezig zijn en dus ben ik ook nog bezig met een van deze hondjes, degene met het pakje aan.
Het pakje is al klaar en het hondje in elkaar genaaid, nu alleen nog in elkaar en afmaken...:O)
Ik heb het patroon van een lieve vriendin in Belgie gekregen en was op slag verliefd op de hondjes!

Verder doe ik natuurlijk ook mee met de summer SAL 2016 van Soed Idee, ik maak m in creme met zwarte DMC garen weer eens wat anders dan rood of blauw. Volgend blogbericht laat ik wel foto's zien.
Met deze regendagen is t binnen handwerken, lekker op de bank kopje thee en kaarsjes aan, ach je moet er iets van maken als t niet in de tuin in de zon kan he...
Schijnt dat het van de week beter wordt, we gaan het afwachten, misschien toch nog een beetje zomer, wie weet.

Lieve groetjes,
Esther

2 opmerkingen:

  1. Goed te lezen dat je bezig bent met je gezondheid en je heerlijke hobbies. Heel veel suc6 met je therapie en geniet van de zon deze week!! Zwaaizwaai Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. un bacino al tuo cane, bellissimo blog :)
    un saluto
    https://desiderichic.blogspot.it/ ♥♥♥
    passa a trovarmi se vuoi

    BeantwoordenVerwijderen