Pagina's

11 jul 2011

Verdrietig....

Ik moet het toch even delen...Ik dacht dat een Give-away een leuk idee zou zijn,ik had het al zo vaak gezien bij andere blogjes en zelf doe ik ook altijd graag mee.
Maar nu, na bijna een week, heeft er pas 1 gereageerd (dank je wel Martine!)
Komt het omdat het een muisje is,of komt het omdat het vakantie is of omdat mijn beestjes niet meer leuk zijn???
Ik wordt er langzaam een beetje verdrietig van en bevestigd mij in het idee toch een sabatical jaar te nemen en niet naar de Ahoy beurs te gaan dit jaar...vorig jaar liep het ook al zo slecht voor mij.
Ik weet het niet meer...

Lieve groetjes,
Esther

9 opmerkingen:

  1. Hi Esther, het komt vast door het mooie weer, en (bijna) vakantie is! Niet verdrietig worden, want je maakt de prachtigste beren, muisjes, haasjes etc! En met give-aways heb ik ook al regelmatig meegedaan, maar ik ben zo iemand die toch nooit wat wint...dus probeer het ook maar niet meer. Maar volger ben ik al een hele tijd bij je hoor, daar zal het niet aan liggen! Esther, groetjes en je hebt gewoon een prachtige blog!!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het nog niet gezien maar heb een reactie achter gelaten. Je bent denk ik de eerste candy aan die ik mee doe Ik vind je muisjes super schattig. ik heb op mijn blog een pagina geopend voor de candy's de jouwe staat er nu dus boven aan.
    Ik hoop dat er nog wat reacties zullen komen.
    geen sabatical nemen hoor want ik vind je beestje super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Esther ,ik was al lid van je blog en ga een link van je erop zetten,op mijn blog.Jammer dat er niet zoveel mensen hebben gereageerd zal de vakantie wel zijn.Ik las dat je dit jaar niet naar de ahoy gaat,jammer.Ik wilde dit jaar weer gaan,heb er 9 keer gestaan de laatste keer was 2004,maar hoop er dit jaar ,als mn gezondheid het toelaat toch weer deel te gaan nemen.Veel succes met je give away.
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig bedankt allemaal voor de lieve reacties!!Dat doet me heel erg goed!!
    Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet verdrietig worden ! Je beestjes zijn super!!
    Jammer dat je niet naar Ahoy komt ik had je graag eens ontmoet.Fijne avond,groetjes,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Esther,
    Bedankt voor je mailtje !
    Blijf in jezelf geloven hoor je maakt zulke mooie en schattige diertjes.
    Heb op mijn blog een beetje reclame gemaakt voor jouw give away :o-) en hoop dat het toch nog goed komt.
    Lieve groetjes en tot gauw.
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther,

    Niet aan jezelf twijfelen, het ligt niet aan jouw muisjes maar aan de vakantietijd!!! Ik zie het ook nu pas, en ik ben een frequent surfer... Hou vol, blijf mooie dingen maken; ik heb het al eerder gezegd en meen het, jij maakt hele mooie beertjes!
    Hou je taai,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het helemaal niet gezien en natuurlijk zijn je beestjes leuk ..... Ik doe heel graag mee hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. `Hay lieve Esther,

    Meisje toch...ik begrijp heel goed wat je bedoelt...hier ga je toch van twijfelen..

    Maar het ligt niet aan jouw lieve beestjes hoor...de meeste hebben nu een vakantiestop..
    en soms is het heel moeilijk om een krabbeltje achter te laten.
    Blogger doet zo ontzettend vreemd op het moment..

    Lieve meis..je hebt een beetje pech met de tijd..maar niet aan jezelf twijfelen...je maakt geweldige beestjes...

    Ik ben een beetje laat, maar ik ga toch meedoen voor deze beeldige muisjes..

    En ik hoop stiekem toch dat je naar Ahoy gaat..kunnen we toch eens echt kennis maken met elkaar..gezellig..

    Liefs en heel veel goeds...Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen