Pagina's

15 jul 2011

En de winnaar is....

Iedereen die mee heeft gedaan heel erg bedankt!!!
Het was erg leuk jullie lieve berichtjes te lezen!!!!
Spannend hoor,want ik gun het jullie allemaal zo erg om het muisje te winnen!!
Helaas kan maar een winnen...
Alle stemmen geteld,briefjes gemaakt en dan is toch echt het moment daar...
Ik moet een briefje pakken....
Daar komt ie dan,de winnaar is....




Hennie

Hennie van harte gefeliciteerd!!!
Je mag een van de muisjes kiezen.
Mail je me even je adres en je kleurkeuze voor het muisje door(de witte of de bruine)?
Dan stuur ik hem zo snel mogelijk jou kant op.
Mijn email is:esther_ingrid@live.nl

Nog even een antwoordje op vragen die ik kreeg,ik heb geen patroon die ik verkoop van
het muisje,misschien komt dat nog binnenkort,ik hou jullie op de hoogte.
Ik verkoop dus wel de muisjes,die zijn 20 euro per stuk,dus als je toch nog een muisje wil hebben
mag je me altijd mailen.
Ik maak alleen de muisjes op bestelling(geen andere beertjes)

Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst!!

Lieve groetjes!!
Esther

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Hennie,het is echt een schatje hoor het kleine muisje !
    Lieve groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd voor Hennie , het muisje is heel lief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hennie je bent een geluksvogel,proficiat.

    Groetjes,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esther, WAT LEUK!!!. Ik lees het net pas, ik ben super verrast!! Geweldig, heel erg bedankt!!(Ik win echt noooit wat en nu zoiets moois, super!!)
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen