Pagina's

13 jul 2011

Nog heel even voor de Give-Away

Allereerst,iedereen ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
Ik ben er echt heeeeeeeel erg blij mee,dat pept me weer op!!

Ik weet nog steeds niet of ik nog de beurs in Ahoy ga doen dit jaar,o.a ook doordat het parkeerbeleid
voor standhouders zo moeilijk loopt.Ik heb elk jaar minder energie en dat maakt het moeilijker zeker als parkeren een probleem is.
Als je even wat later bent(lees een uur of 8),kan je niet meer vlak
bij de hal parkeren(ook niet met gehandicaptenkaart,kan je nagaan!!)want er zijn niet voldoende parkeerplaatsen voor alle standhouders.Dat betekend dat je een enorm eind vanaf de gewone parkeerplaats moet lopen met al je spullen en na de beurs vice versa...
Ik ga er nog over nadenken...ik kom in ieder geval wel een dag kijken natuurlijk!!

Over 2 daagjes alweer de uitslag van de Give-Away!!
Dus heb je nog niet gereageerd,laat dan nog een berichtje achter en doe mee.
Vrijdag om 12.00 trek ik een lootje.
Ik vind het spannend!!

Lieve groetjes!!
Esther

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Esther,

    Inderdaad dan wordt het een stuk moeilijker om in Ahoy te komen...
    En het moet ook kunnen met je energie, er gaat ontzettend veel energie in zitten..
    Vaak moet ik zelf een week bijkomen voordat ik weer een beetje energie terug heb.
    Ik zal je een geheimpje verklappen...je bent de eerste die het hoort..
    Ook ik zal dit jaar niet in de Ahoy staan..ik wil eens een jaartje overslaan.
    Wel ga ik als bezoeker...dus lekker genieten van al het moois...en ik verheug me er echt op.

    Meis..ik snap helemaal dat je een beetje bent opgepept van de krabbeltjes ...
    en ben ook superbenieuwd waar het muisje naar toe gaat verhuizen..

    Liefs..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Nu alleen maar duimen ,hopelijk komt het muisje bij ons wonen.

    Fijne avond,groetjes,Martine

    BeantwoordenVerwijderen