Pagina's

23 mrt 2015

Lente



Door omstandigheden is het alweer even geleden dat ik een blog geschreven heb.
Dat vind ik jammer maar soms is er niet veel aan te doen, dingen in t leven zijn soms niet te plannen.

Op tafel heb ik weer een en ander veranderd, zo leuk om te doen!
En dan bij voorkeur met plantjes en bolletjes in t voorjaar gecombineerd met wat klosjes zelfgemaakte dingen en een oude sleutel ...helemaal leuk.




Een beer die al veeeel te lang in de kast lag te wachten om afgemaakt te worden is nu eindelijk af.
Het is een pakket van Vivianne Galli, toen maakte ze nog pakketten voor bij de patronen.
In mijn favo kleur oudblauw. Het was donker weer toen ik de foto maakte dus een beetje overbelicht helaas...



De veertjes aan de takken zag ik bij Tintangel en ik wilde ze aan de kronkeltakken in het lentebakje.
Het patroon is gratis te downloaden op haar site, zo leuk ze heeft vaak gratis patroontjes.








Nou ik heb met de foto's weer een troepje gemaakt maar weet
niet hoe ik t nu weer goed krijg dus maar even zo...

Ook nog een haasje/konijntje gemaakt en er liggen er nog 2 te wachten op afmaken en ook die zijn van een patroon van Vivianne Galli. Op de laatste beurs kon ik eindelijk dit patroon van haar kopen, ik zat hier al lang op te hopen dat ze er een patroon van zou uitbrengen, vond het zo'n lief haasje/konijntje.
Binnenkort meer over waar ik mee bezig ben.
Juist als alles even niet zo meezit zit ik graag te handwerken,
daar onstpan ik dan vaak toch weer van, misschien wel herkenbaar...:O)


Lieve groetjes!
Esther

3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    ziet er heen zonnig uit!!!
    Laat de pasen maar komen ;)

    groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien die paas/lente hoekjes er gezellig uit.
    groeten aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stylen kan je goed, ziet er gezellig uit! Old Blue lijkt wel grijs hihi. Zwaaizwaai Else

    BeantwoordenVerwijderen