Pagina's

24 feb 2014

Heel onverwachts



Heel onverwacht in een periode van 3 dagen hebben we ons lieve teckeltje moeten laten inslapen.
Ze had teveel pijn , we konden niet anders dan haar laten gaan.
Ze was altijd zo vol leven, altijd rennen en kattekwaad uithalen en toch ook een echte knuffel,ze hield zo van knuffelen en dicht bij me liggen op de bank.
We zijn er totaal kapot van,ze was nog niet eens 7 jaar en nog zo vol leven,we kunnen nog niet geloven dat we zonder haar verder moeten...
Ze was zo mijn maatje en was altijd bij me, naast me.
Voor mijn zoon zijn steun en toeverlaat.

Lieve lieve Pebbles,we moesten je laten gaan maar je bent nooit uit ons hart!!

Lieve groetjes van
Esther


7 opmerkingen:

  1. Dear Esther, I am so sorry for you. Loosing a pet is like loosing a member of your family. Pebbles sounds like a very loving life time companion.
    Big Hugs KAy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg voor jullie Esther , heel veel sterkte voor jullie toegewenst !
    En hopelijk krijgt het een plekje

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach nee.......wat een verdriet. Ik weet hoe het is om je beste maatje te moeten missen. Je bent zo aan ze gehecht en zij aan jou. Het is zo kaal en zo leeg wanneer ze er niet meer zijn.
    Geef haar een mooi plaatsje in je hart en geef jezelf tijd om het te verwerken.

    Sterkte, Thea xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach gut, wat erg voor jullie. 't Was inderdaad zo'n vrolijk beestje en zo'n lief kameraadje voor jullie! Heel veel liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél veel sterkte meis!

    xoxoxo Corianne

    (CorianneDesign... door mijn tweede blog heet ik nu La Dolce Vita in blogland, hihi... blog gaat over bakken met een lactose intolerantie, met informatie en tips. Misschien heb jij er ook iets aan, maar eerst het verlies verwerken hoor!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, wat sneu voor je hondje, sterkte. Ik heb overigens met plezier jouw blog bekeken, ik kom vast vaker bij je langs. Het lukte nog niet om mij bij jou aan te melden, zal ik later nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat erg voor jullie. Ik wens jullie erg veel sterkte. Groetjes. Carmen

    BeantwoordenVerwijderen