Pagina's

29 okt 2011

Fijne vrijdag in de Ahoy beurs


 Gistermiddag ben ik naar de Poppen en berenbeurs in de Ahoy in Rotterdam geweest.Normaal sta ik daar al heel wat jaren zelf als standhouder maar dit jaar niet vanwege diverse omstandigheden,vooral door de achteruitgang in m'n gezondheid.Maar ik wilde de beurs toch graag bezoeken.
Dus in de auto gestapt en naar Rotterdam gereden.Wat fijn om al die bekende gezichten weer te zien en  de mensen weer te spreken na een jaar!!
Dat heb ik dus ook uitgebreid gedaan zodat ik helaas geen tijd meer had foto's te maken,maar ik denk dat diverse andere mensen dat wel doen.Wel even fotootjes van mijn aankopen gemaakt zodat jullie dat kunnen zien.
Als 1e een pakketje van een portemoneebeertje bij Threadteds ,dat was in opdracht van een goede vriendin die zelf niet naar de beurs kon.En natuurlijk even bij staan kletsen met Berta...:O)

Als 2e een patroontje van beertje Stijn bij Marianbear,met van die grappige google oogjes.Even een heel ander patroon dan ik normaal zou kopen,ik vond dit zo'n lief beertje...
Ook een behoorlijke tijd bij Marian staan beppen natuurlijk en daar kwam ik nog een aantal bekenden tegen,supergezellig!!!
We hebben meteen plannen gemaakt voor een berenweekend in Nomborn waar Marian cursussen geeft.
Ik heb nu al zin...:O)

Als 3e twee pakketjes en een stofje bij Astrid bears,zij heeft echt elk jaar weer superleuke nieuwe beertjes en vriendjes zoals varkentjes,konijntjes,nijlpaardjes,enz.Ik koop dus eigenlijk elk jaar wel een of meerdere pakketjes bij haar,zo ook dit jaar dus,haha...
En natuurlijk ook bij haar weer even bij staan kletsen,ze stond vorig jaar vlakbij waar ik met mijn stand stond en zo leerde ik haar wat beter kennen,een schat van een vrouw!!!
En als laatste kocht ik google oogjes voor het patroontje van Marian.





De foto's zijn niet geweldig maar ik was te moe om ze over te maken en zo hebben jullie ook wel een idee denk ik.
Om 17.00 ging iedereen opruimen dus toen ben ik nog even in het restaurant een choclademuffin (met vloeibare binnenkant,mmmmm) gaan eten en even wat drinken en toen weer naar huis,poeh......
Ik heb wel 5 kwartier in de files gestaan voor ik thuis was....tja dat is te verwachten als je om half 6 door het centrum van Rotterdam richting Amsterdam moet....
Ik ben echt supermoe maar het was de moeite waard!!!!
Ik heb een fijne middag gehad!!
En gelukkig heb ik een heel weekend om bij te komen toch?
Ik ga nog even bij andere bloggers kijken wat die van de beurs vonden.

Een heel prettig weekend!!
Lieve groetjes!!
Esther

4 opmerkingen:

  1. Oh it does sound as though you had a wonderful day. When you get home you can look at your purchase and think of it all over again.
    Hugs
    Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther, op dezelfde dag naar de beurs geweest en elkaar toch niet gezien. Ik heb zelfs dezelfde pakketjes bij Astrid gekocht als jij gekocht hebt. Had ik dat geweten had je met ons mee kunnen rijden. Ik ben met Hans meegereden 's morgens (hij werkt daar vlakbij) en pikte me 's middags weer op bij ahoy. Maar goed daar heb je nu niets meer aan. Ik lees in ieder geval wel dat je, net als ik, weer erg genoten hebt. Jammer alleen dat de beurs (lees deelnemers) ieder jaar wel een stukje kleiner wordt. Volgens mij was dit ook het laatste jaar in Ahoy, volgend jaar is het in Den Bosch heb ik begrepen.
    Groetjes en probeer weer lekker bij te komen vandaag.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige pakketjes heb je meegebracht! Maar het leukste was natuurlijk het bijpraten met iedereen!
    Fijne zondagavond!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je gegaan bent! Leuke aankopen ook.

    BeantwoordenVerwijderen