Pagina's

8 mei 2011

Moederdag

Dit is het moederdagkado wat ik van mijn lieve zoon kreeg vandaag,een pakketje om dit superlieve beertje van Vivianne Galli te maken Je kan een link vinden bij mijn favorite bloglijst.Op haar blog staat een link naar haar Etsy.
Een echt moederdag-beertje wordt dit dus...:O)
Wat een superdag he,zulk mooi weer en later in de middag een verkoelende bries.
We zijn vanmiddag op bezoek geweest bij mijn moeder en hebben de dag afgesloten met een heerlijke Chinese maaltijd van de take-away,mjam!
Nu regent het in de superdroge tuin en krijgen de plantjes ook hun welverdiende vocht...ik had gister wel gesproeid maar er gaat toch niks boven regen..:O)
Het ruikt zo heerlijk fris,dus ik laat de deur naar de tuin nog even open en geniet van het zachte gedruppel van de regen.
Iedereen een fijne avond!!

Lieve groetjes!
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten