Pagina's

16 dec 2010

Fijne Kerst en een gelukkig en gezond 2011

De komende 2 weken neem ik even een blogpauze.Mijn zoon heeft vakantie en omdat ik dit jaar al zoveel ziek en daardoor ook afwezig ben geweest,gaan we deze 2 weken lekker genieten van de vakantie en leuke dingen doen samen.
Ik wil graag iedereen een hele fijne Kerst toewensen en een heel gelukkig en gezond 2011!!!
In januari zal ik mij weer melden...:O)
Iedereen een hele fijne vakantie gewenst!En in het bijzonder denk ik ook aan alle mensen die alleen Kerst zullen vieren en iedereen die het moeilijk heeft,daarvoor dit kaarsje!!


Lieve Groetjes Esther





2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een hele fijne vakantie, gezellige kerstdagen, een veilig oud en nieuw en alvast een gezond en creatief 2011!!
    Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther
    Wir wünschen Dir schöne besinnliche Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr.
    Sei lieb gedrückt die Stepi´s

    BeantwoordenVerwijderen