Pagina's

5 jun 2016

Beloofd



Zoals beloofd hier het middenstuk van de 'Pocket of posies' quilt.
Ik vond het eerst eng want ik heb nog niet eerder geapliceerd (ff een blank hoe je dit ook weer schrijft)maar het viel me zo mee en het is enorm verslavend !




Ik ben ook alweer aan deel 2 bezig en ook die is alweer bijna af...:O)
Zo leuk om al die kleurtjes en witten/beiges bij elkaar te zoeken !!

Fijne en vooral zonnige week gewenst!
Hier in Gelderland was t de afgelopen week ook al zo mooi in tegenstelling tot andere delen van Nederland.
Ooo ik had zo'n medelijden met de mensen waar de straten en huizen zo waren ondergelopen, echt vreselijk!! Hopen dat het slechte weer snel ophoudt en ook zij zonnig weer gaan krijgen.

Lieve groetjes
Esther

1 opmerking:

  1. Mooi geworden dat eerste stuk van je nieuwe project. Appliceren is hartstikke leuk om te doen. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen