Pagina's

18 sep 2014

Gekke tas-vraag


Even een gekke vraag,
Ik heb een aantal jaren geleden dit patroon gekocht, de "beauty of a flower"carry bag van Rosalie Quinlan, een superleuk patroon.
Ik heb de tas 2 keer gemaakt en cadeau gegeven aan vriendinnen die de tas heel graag wilden hebben, maar nooit eraan toe gekomen om m voor mezelf te maken.
Met de verhuizing is er het een en ander verloren gegaan en waarschijnlijk ook dit patroon want ik kan m echt nergens meer vinden, hopeloos!!
Dus hier mijn vraag....heeft iemand dit patroon nog of een kopie en zou die (tegen vergoeding)
aan mij af willen staan?
Ik zou er ontzettend blij mee zijn!!
Ik ga hard hopen...:O)

Ondertussen heb ik t patroon gekregen, nogmaals bedankt Else!!
Ik ga er snel mee aan de slag ik heb de lapjes al uitgekozen...:O)
t.z.t zien jullie het eind resultaat zeker nog op m'n blog.

Lieve groetjes,
Esther

PS wat een heerlijk weer hebben we nog he? Ik geniet er met volle teugen van!!

2 opmerkingen:

  1. Helaas, ik had hem je van harte gegund! Hopelijk ga je hem vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther ik heb gevonden!! Stuur ff prive mail else1965@gmail.com

    Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen