Pagina's

20 aug 2013

Unexpected Surprise



Vorige week vrijdag ben ik naar Nunspeet gereden voor de opening van de Stitchers Inn (klik)
De winkel is supermooi ingericht en de rode loper was al uitgelegd.
Dit was ook de winkel waar ik in het vorige blogje over schreef dat ik patroontjes had besteld die beschadigd en gestolen waren door de post.
Carmen de eigenaresse had een verrassing voor me, het patroon wat er niet meer was had ze toch nog binnen gekregen en zo kon ik beide bestelde patroontjes toch nog meenemen, JOEHOE!!!
Superlief toch?




Hier nog even een close-upje van de voorkant van de winkel.
Trouwens,iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve mailtjes en reacties!!! Tjonge wat zijn er veel mensen die ook door de post benadeeld zijn,we zouden het met zijn allen eigenlijk toch niet meer moeten pikken,maar helaas is er geen goed alternatief voor post.nl
Tuurlijk heb je nog DHL maar dan duurt je pakje toch een paar dagen langer en verder heb ik met brievenbuspost geen ervaring met hen.




 Hier nog een close-up van een pakketje van een schattig mini quiltje die de Stitchers Inn verkoopt in de winkel.
De kleurtjes waren in het echt mooier.
Ik ben binnen vergeten foto's te nemen maar ik zag dat  Berna van my Country Nest (klik) ook een blogje erover had en zij heeft wel foto's van binnen in de winkel.
De winkel is echt een aanrader als je in de buurt woont.
Ik zal zéker nog een keer bij Carmen langs gaan en misschien wel vaker...LOL

Op de weg terug heb ik genoten van de mooie omgeving.
Eerst een stuk heide landschap waar je tussendoor rijdt, hoe mooi zal dit zijn als de hei ook echt bloeit...dat ga ik vast ook nog meemaken...:O)







En toen een heel stuk door de bossen.
Ongelooflijk dat ik hier nu ook zelf woon...:O)
Dit zie je niet in de Randstad zoveel bomen en bossen...







Als laatste wil ik Carmen van de Stitchers Inn heel veel succes wensen met de winkel!!
Als je in de gelegenheid bent als quilster of gewoon lapjesliefhebber zou ik zeker een keertje langs gaan in Nunspeet.
Je kan er ook nog eens heel leuk winkelen of lekker op het plein op een terrasje zitten.

Iedereen een fijne week!!

Lieve groetjes,
Esther

1 opmerking: