Pagina's

20 jan 2012

Belofte maakt schuld


Belofte maakt schuld dus hier is het beloofde beertje,die ik niet kwijt kon in het vorige blogje.
Ik wilde eerst nog wachten voor betere foto's maar het blijft hier in het westen druilig en donker weer dus ik heb besloten om het maar met deze foto's te doen.
Dit keer heb ik niet zelf een patroon ontworpen maar een patroon gebruikt van Gingermelondolls en een beetje aangepast naar m'n eigen wensen,ik kan dat nooit laten...
En zo ontstond dit beertje.




 Haar naam is 'Story' en ze is gemaakt van 2 soorten mohair in wit en lichtbruin en ze heeft 1 lichtblauw oortje voor een eigenwijze toets...:O)
Ze heeft glasgeblazen googly oogjes en een vilten snuitje.
Ze is gevult met staalgranulaat voor gewicht en fiberfill.
Ik heb haar een oudblauwe (wat zou toch mijn lievelingskleur zijn...) strik gegeven met een roestbel.


 Story is te koop voor 55 euro.
Dus heb je intresse mail me dan even esther_ingrid@live.nl

O,ja ze is net iets groter dan 5" dus ongeveer13 cm.
Alvast een fijn weekend!!

Lieve groetjes!!
Esther

3 opmerkingen:

  1. oooooooooooh wat een schatje zeg, nou dat probleem hebben we hier in berkel ook met dat geweldige weer hahahaha.

    toen heb ik voor de kerst maar een mini fotostudio gevraagd (bij xenos) super makkelijk en altijd mooi weer hahahahaha.
    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That little bears is as cute as a button.
    Hugs
    kay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    Wat is het een droppie.
    Echt een beertje van jou.
    Voor wat betreft het weer moet je ook niet in Apeldoorn zijn. Hier is het ook erg nat. Van mij mag het voorjaar worden;)

    groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen