Pagina's

10 dec 2011

2 Oude naaimachines

Vandaag even heel wat anders...
M'n moeder is met opruimen begonnen en kwam deze 2 oude naaimachines tegen.Eigenlijk wilde ze ze wel graag houden,maar ja als je aan het voorbereiden bent kleiner te gaan wonen moet je soms dingen weg gaan doen...
Dus stelde ik haar voor deze 2 oude handnaaimachines op mijn blogje te koop aan te bieden,dan komen ze hopelijk toch bij een liefhebber terecht,dat verzacht een beetje de pijn van het afscheid moeten nemen van deze 2 oudjes.
De ene is een echte Singer,met alle toebehoren die erbij zitten (foto 1,2 en 5)
De andere is gewoon een oudje,maar ook met toebehoren (foto 3 en 4)



Dus heb je intresse,mail me dan even op esther_ingrid@live.nl
Iedereen alvast een heel goed weekend!!
Ik ga de Kerstboom dit weekend opzetten,altijd weer een heel gedoe met slepen van alle dozen enz,maar het resultaat is altijd weer eeeerug de moeite waard!!!ik ga maar beginnen denk ik....

Lieve groetjes!!
Esther

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige naaimachines!! Ik heb alweer een paar jaar geleden bij de kringloop een oudje gekocht, met alles erop en eraan. Maar ze komen vast goed terecht! Succes met de kerstspullen!
    Fijne zondag, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Esther, those sewing machines are a great bit of nostalgia.
    Hugs
    Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Esther,
    wunderschöne Nähmaschinen sind das!
    Ich wünsche Dir und deiner Familie ein schönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch
    liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen