Pagina's

13 apr 2011

Beloofd



Wat gaat de tijd toch snel,ineens is het dan al weer woensdag en ik had nog foto's beloofd van de aankopen op de verzamelbeurs.Dus hier zijn ze dan,een schattig babyhemdje,knoopjes,oude kantjes en oude babyfoto's,echt zooooo lief!

Nou heb ik eindelijk ook weer eens wat kunnen afmaken kwa handwerken,het gaat helaas nog steeds niet lekker met m'n handen,daar baal ik enorm van!Het is maar een klein handwerkje maar ik ben er toch trots op...:O)
Het pakketje komt van Atelier Bep(zie sidebar voor blogadres)ze heeft echt zulke leuke dingetjes,als je tijd hebt moet je maar eens bij haar kijken.

Heerlijk dat het nu weer zulk lekker lenteweer is,ik geniet er enorm van.In de tuin komen ook weer de eerste bloemen aan bomen en struiken.De kerseboom heeft al gebloeid en nu dit mooie bloemetje(k heb geen idee hoe de struik heet,sorry)
Ik ga er nog even van genieten en misschien vanavond met een nieuw klein handwerkje beginnen...

Lieve groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Leuke aankopen heb je gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Wat een mooie aankopen heb je gedaan.
    De foto's zijn echt heel mooi.
    Geniet lekker van de lente.

    Lieve groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen